Intrebari frecvente

Intrebari generale

Intrebari despre crearea contului

Intrebari despre produse

Intrebari despre cumparaturi

Intrebari despre plata si livrare

Gestionarea reclamatiilor

Cum pot contacta serviciul de Asistenta Clienti?
Inainte de a ne contacta, te rugam sa citesti intrebarile frecvente si raspunsurile la acestea. Daca nu gasesti raspunsul potrivit la intrebarea ta, trimite-ne un e-mail la adresa nagy.piroska@decorand.com sau suna-ne la numarul 004 0757 452 452.
Unde pot gasi informatii despre programul actual cu publicul?
Programul magazinului nostru central Cash & Carry

Ii asteptam pe partenerii nostri la depozitul nostru Decoration & Design. Aici se afla o gama larga de accesorii pentru aranjamente florale, decoratiuni si cadouri, pe o suprafata de aproximativ 3.000 mp!

Apasa aici pentru adresa noastra curenta si programul nostru actual cu publicul.

Piata de Flori cu ridicata Flora Hungaria

Pe langa magazinul nostru de la standul Flora Hungaria 507, ii asteptam pe partenerii nostri si in magazinul outlet nr. 33 si la standul exterior de pe Placc. Programul nostru de lucru este identic cu programul Pietei de Flori cu ridicata, Flora Hungaria.

Piata de Flori cu ridicata din Szeged

Din 2007, produsele noastre sunt disponibile si în sud-estul Ungariei! Asteptam revanzatorii din regiune la Piata de Flori cu ridicata din Szeged!
Apasa aici pentru adresa noastra curenta si programul nostru actual cu publicul.
Sunt eligibil pentru inregistrare?
Decoration & Design Kft. Szigetszentmiklós, Sucursala Odorheiu Secuiesc vinde accesorii pentru aranjamente florale, decoratiuni si cadouri numai catre revanzatori. Prin urmare, nu toti vizitatorii isi pot crea cont.

Vindem doar pentru partenerii nostri care se ocupa cu comertul cu ridicata sau cu amanuntul, avand urmatoarele domenii principale de activitate:

  • floristica, decoratiuni
  • comert specializat (cadouri, design interior)
  • comert in magazine
  • organizare de evenimente
  • comercializarea hartiei, produselor de papetarie
  • comert de mobila, textile pentru casa
Cum imi pot crea cont?
Iti poti crea cont personal, vizitand magazinul nostru Decoration & Design Cash&Carry (Szigetszentmiklós, Kántor út 5, Ungaria) sau online, folosind linkul de mai jos.
Cum ma pot inregistra online?
Daca esti client inregistrat al magazinului cu ridicata Decoration & Design, acestia sunt urmatorii pasi:

  • Completeaza formularul de inregistrare si introdu numarul CARDULUI TAU DE CLIENT (de ex. H09999).
  • Dupa verificarea datelor, te vom notifica prin e-mail cand poti incepe cumparaturile online.
Daca nu esti inca client inregistrat:

  • Completeaza formularul de inregistrare lasand libera rubrica „Numar card”.
  • Nu este obligatoriu sa incarci autorizatia de functionare (daca ai un sediu al activitatilor comerciale), certificatul constatator, specimenul de semnatura sau documentul de inregistrare ca antreprenor in cazul intreprinderilor individuale.
  • Dupa verificarea datelor, te vom notifica prin e-mail cand poti incepe cumparaturile online.
Te rugam sa retii ca comanda trebuie sa aiba o valoare, fara TVA de peste 300 RON.
Am uitat parola. Ce sa fac?
Daca ti-ai uitat parola, introdu adresa de e-mail utilizata pentru crearea contului si la care iti putem trimite informatiile necesare pentru a solicita o noua parola, pe urmatoarea pagina.

Daca nu iti poti accesa contul nici cu noua parola primita sau daca nu primesti e-mailul pentru noua parola, contacteaza-ne la nagy.piroska@decorand.com sau suna-ne la 004 0757 452 452.
As dori sa-mi schimb parola, ce trebuie sa fac?
Daca vrei sa iti schimbi parola aleasa la crearea contului, poti face acest lucru din meniu, selectand pagina personala/date personale.
Cum pot modifica informatiile despre compania mea?
Poti modifica datele companiei (adresa de facturare sau de livrare, datele de contact, codul fiscal etc.) prin intermediul serviciului nostru de Asistenta Clienti. Te rugam sa ne trimiti solicitarea de modificare la nagy.piroska@decorand.com, iar colegii nostri iti vor raspunde cat mai curand posibil.

Daca doresti sa iti schimbi adresa de e-mail si/sau numarul de telefon, poti face acest lucru din meniu, selectand pagina personala/date personale.
In magazinul online se pot gasi toate produsele care sunt disponibile in magazinul cu ridicata?
Raspunsul nostru este ca, in principiu, da. Cu toate acestea, este posibil ca dintr-un produs anume sa fie disponibile doar cateva bucati, iar produsul sa nu mai fie vizibil in magazinul online, cu toate ca ultimele bucati se afla inca pe rafturile magazinelor. In consecinta, in depozit oferta este ceva mai larga decat in cel online.
De ce nu se pot vedea preturile?
Preturile produselor sunt vizibile numai pentru clientii nostri inregistrati in magazinul online. De aceea, iti recomandam sa citesti Termenii si Conditiile de inregistrare si sa te inregistrezi dupa ce te-ai familiarizat cu acestea. Astfel, dupa autentificare, vei vedea preturile special reduse pentru tine.
Cum pot cumpara produsele?
Poti achizitiona produsele doar in calitate de partener inregistrat. Citeste despre procesul si conditiile de inregistrare la paragraful "Inregistrare" din Intrebări Frecvente.
In magazinul online, stocul vizibil pentru un anumit produs este cel real?
Disponibilitatea produselor din magazinul nostru online reflecta realitatea. Adica, daca un produs este in stoc, acesta va avea status de disponibil. Se intampla foarte rar ca un stoc de produse sa se epuizeze in intervalul de timp dintre finalizarea comenzii si pregatirea produselor pentru livrare si sa nu putem livra cantitatea comandata. Daca un produs nu este in stoc, dar intre timp il putem comanda, la status apare „la comandă”.
Cum se poate interpreta dimensiunea in numele unui produs?
Dimensiunea difera in functie de tipul de produs ales, dar, in general, putem spune ca se precizeaza latimea x inaltimea x adancimea sau latimea x inaltimea, eventual diametrul x inaltimea.
Ce inseamna unitatile de cantitate specificate, marcajele S/ sau cele legate cate feluri de produse exista?
Numarul de bucati, role, pachete etc. arata ambalajul pentru care se aplica pretul unitar. Daca la un produs apare marcajul S/2, S/5, S/10 etc., acesta se refera la cate bucati include un set pus la vanzare (S/bucata). In acest caz, pretul afisat se refera intotdeauna la un set. Daca apare marcajul "2 tipuri", "3 tipuri" etc., inseamna ca exista atatea tipuri de produse disponibile din articolul respectiv. Se poate referi la variatii de aspect sau de culoare.

De exemplu: o versiune a unei figurine cu picioarele atarnate tine in mana o inimioara, in timp ce alta versiune tine in mana o cutie. Daca la plasarea comenzii vei mentiona la rubrica de observatii versiunea dorita, noi vom incerca sa iti expediem varianta respectiva!
Am nevoie de mai multe informatii despre un produs. Ce sa fac?
Daca esti deja client inregistrat si ai intrebari suplimentare despre un produs in afara de pretul sau de parametri de pe site, te rugam sa ne contactezi la numarul 004 0757 452 452 sau prin e-mail la nagy.piroska@decorand.com, mentionand numarul articolului.
Cum se desfasoara comanda din magazinul online?
Daca esti utilizator inregistrat, intra in contul tau din magazin.

Daca nu esti inca utilizator inregistrat, te rugam sa citesti paragraful Intrebări despre inregistrare / Cum ma pot inregistra online? si procedeaza asa cum este descris acolo.

  • Dupa autentificare, adauga produsul/ele dorit/e in cos, precizand si cantitatea dorita.
  • Pe pagina "Cosul meu" poti verifica produsele adaugate in cos, poti schimba cantitatea selectata si poti sterge articolele nedorite.
  • Daca apesi pe "Introducere date", poti alege metoda de livrare si modalitatea de plata, daca este necesar, poti introduce informatii suplimentare legate de comanda pentru depozitul nostru la rubrica de observatii si, la final, poti finaliza comanda.
Unde pot urmari comanda mea?
Poti vizualiza comenzile active pe Pagina personala / Comenzile mele active.

Dupa pregatirea comenzii, iti vom trimite un e-mail informativ atat in cazul ridicarii personale a pachetului din magazin, cat si in cazul livrarii la domiciliu. In acest ultim caz, iti vom transmite informatii legate de expediere (de ex. numarul scrisorii de trasura), cu care vei putea urmari produsele pe care le-ai comandat.
Cum pot modifica o comanda online?
Poti vizualiza comenzile active pe Pagina personala / Comenzile mele active.

Modificarea comenzilor este posibila numai daca comanda este inca in curs de pregatire pentru livrare. Poti modifica adresa de livrare, modalitatea de plata sau de ridicare, numarul de produse sau poti sterge produsele nedorite.
Cum pot anula o comanda online?
Poti vizualiza comenzile active pe Pagina personala / Comenzile mele active.

Modificarea comenzilor este posibila numai daca comanda este inca in curs de pregatire pentru livrare. Poti modifica adresa de livrare, modalitatea de plata sau de ridicare, numarul de produse sau poti sterge produsele nedorite.
Cat timp raman produsele selectate in cos?
In momentul in care se adauga primul produs in cos, incepe o numaratoare inversa care indica in cat timp se va sterge continutul cosului.

Continutul cosului se sterge in fiecare zi la ora 3 dimineata.

Daca ai nevoie de mai mult timp pentru a alege produsele si ai vrea sa aduni intr-un singur loc decoratiunile si accesoriile dintre care ai dori sa comanzi mai tarziu, iti recomandam sa le adaugi la "Favorite".

Poti vizualiza cu un singur click produsele adunate la" Favorite" pe "Pagina personala", "Favoritele mele", de unde le poti adauga in cos.
Unde pot obtine reducerile pe baza voucherelor?
Daca ai un cod de reducere valabil, il poti introduce in meniul derulant de pe pagina "Cosul meu", sub valoarea totala a comenzii. Voucherul se valideaza apasand pe "Incarcare cupon".
Ce modalitati de plata exista pentru comenzi online?
Daca ai plasat o comanda in magazinul nostru online si ai ales ridicarea personala din magazin, poti plati in numerar sau cu card la data ridicarii pachetului (daca ai un cod fiscal UE valabil, poti alege facturarea in HUF sau EUR). In caz de livrare la domiciliu (FAN Courier), pretul se achita sub forma unui transfer bancar anticipat (in acest caz livrarea intarzie cu +2 zile) sau la primire, in numerar, la comenzile cu o valoare de cel mult 5000 RON.

In magazinul nostru online acceptam urmatoarele carduri bancare: MasterCard si Visa Classic (carduri cu literele in relief), Maestro si Visa Electron (carduri bancare simple) si cardurile American Express.

In cazul platilor online cu cardul, comanda se poate ridica numai dupa finalizarea platii.
La ce costuri de transport ma pot astepta?
Taxa de transport se calculeaza in functie de cantitatea de articole comandate.*
 
  • In cazul livrarilor in strainatate, pentru pachetele mici, pana la 50 kg, se percepe o taxa de 5 Euro/comanda + TVA, daca nu este vorba despre produse fragile**. In cazul paletilor intre 50-150 kg, taxa de transport este de 75 Euro/palet + TVA***, 110 Euro/palet + TVA pentru paleti intre 150-250 kg, 160 Euro/palet + TVA pentru paleti intre 250-320 kg*** si 195 Euro/palet + TVA pentru paleti intre 320-400 kg***.
*Taxa de transport se percepe pentru fiecare comanda si se aplica tuturor comenzilor finalizate in magazinul online. Produsele se pot expedia in mai multe pachete, in functie de cantitatea si forma articolelor comandate.

** Taxa de transport se aplica pentru fiecare comanda de pana la 50 kg, finalizata in magazinul online. Produsele se pot expedia in mai multe pachete, in functie de cantitatea si forma articolelor comandate.

***In cazul paletilor, cantitatea se refera intotdeauna la un europalet de 80x120 cm, cu o inaltime de cel mult 170 cm. In toate celelalte cazuri, taxa de transport se calculeaza pentru fiecare comanda in parte. Paletii cu o greutate de peste 400 kg nu se pot livra prin curier. Paletii mai grei de 400 kg nu pot fi livrati, astfel de paleti trebuie împărsit!
Cand si cum primesc produsele comandate?
Produsele comandate se pregateste in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii. In cazul ridicarii pachetului din magazin, pachetul se poate prelua personal in timpul programului obisnuit al magazinului nostru.

In cazul livrarii la domiciliu, produsele se vor preda curierului.

In cazul livrarilor in strainatate, coletele noastre vor fi ridicate de Express One Hungary Kft., care le va transmite catre FAN Courier, in termen de 3-5 zile lucratoare de la plasarea comenzii trebuie sa primiti marfa. Te vom informa despre acest lucru prin e-mail.

In cazul livrarilor esuate, serviciul de curierat va incerca sa livreze gratuit produsele comandate la o ora convenita in prealabil cu clientul.
Ce ar trebui sa fac daca vreau sa fac o reclamatie?
In depozitul nostru en gros, ne straduim intotdeauna sa le oferim clientilor nostri produse de o calitate impecabila. Cu toate acestea, produsele se pot deteriora in timpul transportului sau a ambalarii sau, in unele cazuri, in timpul procesului de fabricatie.

In cazul livrarilor la domiciliu, te rugam sa verifici cu atentie, in prezenta curierului, ambalajul exterior al produselor. Daca exista deteriorari vizibile, este absolut necesar sa soliciti curierului intocmirea unui proces-verbal la fata locului si sa documentezi daunele cu fotografii!

Imediat dupa primire, trebuie sa verifici continutul coletului! Daca produsele sunt deteriorate, sparte, nu functioneaza corespunzator sau livrarea este incompleta, urmeaza pasii de mai sus si raporteaza problemele intalnite in termen de 48 de ore, la nagy.piroska@decorand.com.